آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 98
باردید دیروز : 189
بازدید هفته : 772
بازدید ماه : 756
بازدید سال : 12726
بازدید کلی : 205571






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396
نظرات

موتور پرسپولیس در پاهای این بازیکن نهفته است - باز خبر

  • موتور پرسپولیس در پاهای این بازیکن نهفته است - باز خبر

    بازخبر / مرتضی فنونی زاده درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی های ابتدایی لیگ برتر، گفت: فوق العاده ترین حالت ممکن را در سبک بازی پرسپولیس می بینیم. از این بهتر نمی شود. فصل رویایی هواداران با بازی تیمی که باید به آن گفت سوپر پرسپولیس ادامه دارد. به یاد ندارم پرسپولیس در چندین سال اخیر چنین بازی های روان و راحتی انجام داده باشد.

    پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی طارمی تصریح کرد: معلوم بود مهدی می تواند بهترین شرایط را برای خودش فراهم کند. برانکو بهترین تصمیم را درباره او گرفت. آنقدر به طارمی بازی داد تا او بتواند عملکرد گذشته خود را بار دیگر در ترکیب پرسپولیس تکرار کند.

    فنونی زاده درباره خبرهایی مبنی بر پاس ندادن هافبک های این تیم به منشا تصریح کرد: بهترین هافبک حال حاضر پرسپولیس کسی جز محسن مسلمان نیست. او باید مهاجمان را صاحب موقعیت کند. موتور پرسپولیس در پاهای او نهفته شده است. هر وقت مسلمان حرکت کند، تیم هم رو به جلو می رود. من فکر می کنم اگر منشا بیشتر از اینها بازی کند می تواند به درد تیم بخورد. او مهاجم فوق العاده خطرناکی است. توانایی های منشا را در رقابت با غول های آسیا خواهید دید. ضمن اینکه فکر می کنم سرمربی تیم آنقدر نظم دارد که هر وقت لازم بداند گوش آنها را می پیجد و نیازی نیست تلاش مضاعفی در این زمینه کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396
نظرات

دانشگاهیان به نیابت از شهید حججی، به پابوس سیدالشهدا (ع) رفتند

  • دانشگاهیان به نیابت از شهید حججی، به پابوس سیدالشهدا (ع) رفتند

    مراسم سلام اول چندین کاروان دانشگاهی مشرف شده به کربلا، به نیابت از شهید مجاهد و مظلوم مدافع حرم، شهید محسن حججی در ورودی باب القبله حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، روز گذشته، مراسم سلام اول چندین کاروان دانشگاهی مشرف شده به کربلا، به نیابت از شهید مجاهد و مظلوم مدافع حرم، شهید محسن حججی در ورودی باب القبله حرم مطهر برگزار شد.

    در این مراسم زیبا و پر معرفت، دانشگاهیان یاد و خاطر همه شهدا را گرامی داشته و به نیابت خاص از شهید حججی در روضه سید الشهدا (علیه السلام) اشک معرفت و ماتم ریختند و پایداریشان به راه پر فیض شهدا و سید شهیدان عالم را دوباره اعلام کردند.

    دانشگاهیانی که در سنگر دانش و معرفت افزایی و با هدف والای خدمت به نظام اسلامی، مشغول جهاد کبیرند و امنیت امروز مملکت اسلامی مان را ثمره رشادت‌ها و دلاوری‌های خالصانه و مردانه مدافعان حرمی می‌دانند که در صد‌ها کیلومتر دورتر از وطن عزیزمان جانشان را کف دست گرفته اند و جهاد می‌کنند.

    یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم و شهیدان امنیت و امام شهیدان را گرامی می‌داریم و برایشان از درگاه خداوند منان درخواست علو درجات داریم.

    محسن حججی جوان ۲۵ ساله مدافع حرم که در نبرد با کوردلان داعشی به شهادت رسید، از فعالان فرهنگی نجف آباد و یکی از جوانان بسیجی بود که تن‌ها به خاطر احساس تکلیف و وظیفه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به نبرد با تکفیری‌ها رفت و پس از ۲ روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

تعداد بازدید از این مطلب: 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396
نظرات

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون پیام نور

  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون پیام نور

    علاقمندان به ثبت‌نام در دوره بدون آزمون کارشناسی پیام نور تا فردا برای ثبت نام فرصت دارند.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛علاقه‌مندان به ثبت‌نام در دوره بدون آزمون کارشناسی پیام نور، می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی، مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org یا نزدیک‌ترین مرکز پیام نور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

     این امکان تن‌ها تا تاریخ ۲۳ مردادماه فراهم است و با توجه به محدود بودن ظرفیت‌های پذیرش، آن‌دسته از متقاضیان که مدرک پیش‌دانشگاهی خود را اخذ کرده اند، می‌توانند در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

     عدم الزام برای حضور دانشجویان در کلاس‌های درس به‌جهت نیمه‌حضوری بودن سیستم آموزشی این دانشگاه و همچنین امکان اخذ دروس به‌صورت الکترونیکی، فرصت مناسبی را در اختیار آن‌دسته علاقه‌مندان به تحصیلات دانشگاهی گذاشته که به‌جهت محدودیت‌هایی همچون اشتغال یا پرداختن به امور خانواده در منزل، امکان تحصیل تمام‌وقت از آن‌ها سلب شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
نظرات

۱۵۱ پست مدیریتی وزارت کشور در اختیار زنان است

  • ۱۵۱ پست مدیریتی وزارت کشور در اختیار زنان است

    پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور توضیحاتی در خصوص سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر کشور در مورد رعایت عدالت جنسیتی ارائه کرد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در پی انتشار خبری در پی رسانه ها، در خصوص سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور در مورد رعایت عدالت جنسیتی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور توضیحات کوتاهی را در این خصوص منتشر کرد.

    بنابر این گزارش متن کامل این توضیحات بدین شرح است:

    درحال حاضر در تشکیلات استانداریهای کشور جهت تمشیت امور مربوط به بانوان و خانواده، دفترامور بانوان و خانواده پیش بینی شده که در رأس آن مدیرکل و در قالب (۶ تا ۸) پست سازمانی، سازماندهی گردیده است. ضمناً در تشکیلات کلیه فرمانداری‌های کشور نیز پست کارشناس امور بانوان و خانواده مصوب گردیده است.

    همچنین با توجه به سیاست‌های نیروی انسانی وزارت متبوع و بخشنامه‌های ابلاغی وزیرمحترم کشور و در اجرای برنامه‌های توانمندسازی نیروی انسانی، سعی و تلاش شده است اولویت استفاده از نیروهای شایسته درون دستگاه در سمت‌های مدیریتی به گونه‌ای صورت پذیرد که براساس آن پرورش افراد برای سمت‌های مدیریتی بالاتر تحقق یابد؛ لذا به منظور برطرف کردن چالش‌های فراروی نظام اداری و ساماندهی، نهادینه سازی فرهنگ سازمانی، دانش گرایی و شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق و اعتدال و ایجاد زمینه رشد و ارتقای منابع انسانی و در جهت استفاده بهینه از توان و تجربیات کارکنان شاغل درمجموعه وزارت کشور، خط مشی‌های لازم جهت تأمین نیروی انسانی مناسب و کیفی و تلاش درجهت ثبات شغلی وافزایش انگیزش شغلی کارکنان، "فارغ از مبحث جنسیت کارکنان" به تمامی استانداران ابلاغ و تأکید شده است.

    به علاوه حسب بررسی‌های بعمل آمده در راستای واگذاری مسئولیت به زنان و استفاده از توانایی‌های آنان در سمت‌های مدیریتی، در حال حاضر در ستاد وزارت کشور و استانداری‌ها تعداد ۱۵۱ پست سازمانی شامل معاون استاندار، مشاور وزیر، مشاور استاندار، فرماندار، مدیرکل، مدیر، معاون مدیر کل، معاون فرماندار و بخشدار به کارکنان زن واگذار شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
نظرات

مدیران دستگیر شده کانال‌‌های تلگرامی فردا محاکمه می‌شوند

  • مدیران دستگیر شده کانال‌‌های تلگرامی فردا محاکمه می‌شوند

    دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران کانال‌های تلگرامی که اواخر اسفند سال ۹۵ دستگیر شدند، فردا (یکشنبه) ۲۲ مرداد در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر اسفند سال 95 بود که تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی بر اساس آنچه اتهامات ضدامنیتی و مسائل خلاف عفت عمومی اعلام شده، بازداشت شدند.

    این پرونده 9 متهم دارد که در همان ابتدا، دو نفر از متهمان با قرار وثیقه آزاد شدند.

    برای هفت متهم دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست صادر و به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شد که قاضی صلواتی رئیس شعبه دادگاه انقلاب، برای متهمان، قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر کرد که برخی از متهمان با تودیع وثیقه آزاد شدند اما برخی دیگر به خاطر ناتوانی در تودیع وثیقه در بازداشت هستند.

    دادگاه، 22، 23 و 24 مرداد را برای رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده تعیین کرده است.

    به گزارش تسنیم، حسن روحانی رئیس جمهور 21 فروردین 95 در نشست خبری خود درباره بازداشت مدیران کانال‌های تلگرامی گفته بود: « یکی از شیوه هایی که برخی‌ها به کار می برند و امیدواریم دیگر به کار برده نشود این است که اگر کسی را شنبه بخواهند احضار کنند، پنجشنبه می برند که دو شبی به قول برخی‌ها آب خنک مستحبی زندان را بخورد. حالا در شب تعطیلات پیش از عید، عده‌ای جوان را دستگیر کردند، من همان زمان از وزیر اطلاعات گزارشی خواستم. ایشان براساس اطلاعاتی که داشتند گفتند آنها جرمی مرتکب نشده‌اند.»

     روحانی گفته بود که «من دوباره تکرار کردم تا این شرایط را پیگیری کنند، الان هم وزیر کشور، دادگستری و اطلاعات پیگیر این ماجرا هستند تا به من گزارش دقیقی ارائه دهند. اگر گزارش اولیه‌ای که وزیر اطلاعات به من دادند درست باشد، که امیدوارم درست نباشد حتما به اطلاع مردم خواهم رساند.»

    دو روز بعد یعنی 23 فروردین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد که افراد دستیگر شده، اتهام ضد امنیتی و برخی نیز مسائل خلاف عفت عمومی و انتشار مطالب مستهجن داشتند.

    او گفت که « این اتهامات بر اساس گزارش رسمی مطرح شده و دادستان طبق موازین قانونی برای دستگیری افراد اقدام کرده است. تعدادی از این‌ها در بازداشت هستند و پرونده در دادسرا در مرحله رسیدگی است. علی‌القاعده آقای رئیس جمهور که اطلاعات حقوقی دارند می‌دانند که مرجع صالح برای اینکه کسی مرتکب جرم شده یا نشده، وزیر اطلاعات نیست و من خودم زمانی وزیر اطلاعات بودم.»

    محسنی اژه‌ای در یکی از نشست‌های خبری خود گفته بود که در ارتباط با مدیران کانال‌های تلگرامی، مطالبی درباره وزیر اطلاعات مطرح است و به همین خاطر وزیر اطلاعات حق اظهارنظر در این باره ندارد.

    انتهای پیام/

تعداد بازدید از این مطلب: 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
نظرات

عبدالرضا اکبری نمایش کمدی «درخونگاه» را در حوزه هنری به صحنه می‌برد

  • عبدالرضا اکبری نمایش کمدی «درخونگاه» را در حوزه هنری به صحنه می‌برد

    نمایش درخونگاه به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ عبدالرضا اکبری؛ بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون؛ نمایش کمدی "درخونگاه" را از روز دوشنبه- ۲۳ مردادماه- در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری به صحنه می‌برد.

    این نمایش قصه‌ی کاکا آکل و داش رستم، دو لوطی و دو دشمن قدیمی است که در بزنگاهی، هر دو عاشق مرجان؛ دختر آق صمد؛ می‌شوند!

    در نمایش "درخونگاه" بازیگرانی، چون غلام بابوته، پندار اکبری، حمیدرضا مرادی، فریبا دستوار، رامین مسیبی، داوود سلیمانی، عرفان اکبری، فریبا قهرمانی، امیررضا دلیری، بابک دیندار، صبا دلداده و آرسام یار احمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

    دیگران عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از:
    دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: میلاد حاجی زاده / منشی صحنه: فاطمه کاشانی / طراح حرکت: حامد نصرآبادیان / طراح گریم: محمد جواد جهانگیری / مجری گریم: ناهید فدایی / طراح صحنه: کیارش قوام‌زاده / طراح لباس: زارا مولایی / مدیر روابط عمومی‌: عرفان اکبری / مدیر اجرایی: مبین دودانگی / طراح پوستر: حدیث رصاف / گروه موسیقی: رامین عبدالهی، رامین شاهین کار، احسان سامانی، آرسام یار احمدی / آواز: مسعود ویسی

    خاطرنشان می‌شود نمایش "درخونگاه" به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری با مدت ۷۰ دقیقه از ۲۳ مرداد تا ۱۰ شهریورماه- ساعت ۱۹: ۳۰ - در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.

    علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396
نظرات

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3

تعداد بازدید از این مطلب: 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود