آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 322
باردید دیروز : 189
بازدید هفته : 996
بازدید ماه : 980
بازدید سال : 12950
بازدید کلی : 205795






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 25 فروردين 1401
نظرات

من در این وبلاگ در مورد اینکه چه چیزی یک لوگوی خوب را ایجاد می کند، زیاد صحبت کرده ام، اما در مورد اینکه چه چیزی یک لوگوی بد را ایجاد می کند، تقریباً به آن عمق نپرداخته ام. پس از کمی طوفان فکری، توانستم 5 دلیل اصلی برای ایجاد یک لوگوی بد پیدا کنم و در این پست به بررسی آنها خواهم پرداخت.

1. بیش از حد تحت اللفظی
احتمالاً بزرگترین مثال من از چیزی که یک لوگوی بد را می سازد، تلاش برای به تصویر کشیدن واقعی چیزی به جای مفهوم سازی آن به روشی انتزاعی است.

لوگوها از این جهت منحصر به فرد هستند که مانند دیگر انواع طراحی نیستند که هدف آن انتقال پیام یا راهنمایی بیننده به سمت یک مسیر عملی باشد. لوگو فقط به معنای یک تصویر ساده، همه کاره و منحصر به فرد است که می تواند برای شناسایی یک برند استفاده شود. از نظر فنی نیازی به برقراری ارتباط نیست و به همین دلیل لوگوها زمانی که کمی رمز و راز بیشتر دارند بهتر عمل می کنند.

خیلی تحت اللفظی
مثال بالا را در نظر بگیرید. هر دو لوگوی تحویل هستند. طراحی بالا آماتور به نظر می رسد زیرا به معنای واقعی کلمه تحویل را به تصویر می کشد. طراحی پایین حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد، زیرا تحویل را به روشی انتزاعی با فلش در فضای منفی بین E و X نشان می‌دهد. بیشتر مردم حتی متوجه وجود آن نمی‌شوند! این یک لمس زیبا از رمز و راز اضافه می کند، و طراحی لوگو برای این نوع کاوش اجازه می دهد.

من متوجه شده‌ام که بسیاری از مشتریان من از اینکه می‌خواهند لوگوی آنها به معنای واقعی کلمه کاری را که انجام می‌دهند به تصویر بکشد، تماس گرفته‌اند. به تصویر کشیدن چیزی اشکالی ندارد، اما فریب خوردن از آن تقریباً همیشه منجر به طراحی لوگوی آماتوری می شود.

2. بیش از حد متکی به رنگ
مثال دیگری از آنچه که یک لوگوی بد را ایجاد می کند، ناتوانی در تبدیل لوگو به سیاه و سفید است.

بیش از حد متکی به رنگ

استفاده از رنگ‌ها و شیب‌ها در یک لوگو خوب است، اما لوگویی که به رنگ‌های خود متکی است، تطبیق پذیری لازم برای استفاده در همه روش‌هایی که معمولاً از یک لوگو استفاده می‌شود را ندارد.

یک لوگو باید به همان اندازه بدون رنگ کار کند که با رنگ کار می کند، به طوری که می توان آن را روی چوب حک کرد، به صورت علامت فولادی درآورد، روی پله و بنر تکراری علامت گذاری کرد، روی پیراهن گلدوزی کرد، سیاه و سفید چاپ کرد و غیره. .

3. در اندازه های کوچک قابل مشاهده نیست
همانطور که قبلا ذکر شد، یک لوگو به روش های مختلف استفاده می شود، بنابراین باید به گونه ای آماده شود که به اندازه کافی همه کاره باشد تا در هر زمینه ای کار کند. یکی از مثال‌های خوب این، مقیاس‌بندی است.

جزئیات بیش از حد

یک لوگو باید خوانا باشد حتی زمانی که در اندازه های کوچک مقیاس بندی شده باشد. هنگام طراحی لوگوی خود، سعی کنید تصور کنید که در برگه مرورگر چگونه به 16 در 16 پیکسل می رسد. اگر در آن اندازه قابل مشاهده نباشد، احتمالاً هنگام مشاهده در یک دستگاه تلفن همراه، روی کارت ویزیت یا به عنوان تصویر نمایه در رسانه های اجتماعی خیلی خوب کار نخواهد کرد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که جزئیات بسیار دقیق وجود داشته باشد.

4. بیش از حد مد روز
همانطور که در پستی که در مورد روندهای لوگو نوشتم صحبت کردم که باید از آن اجتناب کرد، گرایش های طراحی ممکن است امروز شیاردار به نظر برسند، اما احتمالاً بیش از 10 سال آینده شبیه یک کفال خواهند بود.

آرم قدیمی کلبه رادیویی

5. فونت های بسیار زیاد
مثال دیگری از آنچه که یک لوگوی بد را ایجاد می کند، استفاده از فونت های بسیار زیاد است.

فونت های خیلی زیاد

وقتی از تعداد زیادی فونت مختلف در یک لوگو استفاده می کنید، همه آنها برای جلب توجه می جنگند و با یکدیگر برخورد می کنند. در نهایت آشفته و آشفته به نظر می رسد. من به ندرت از بیش از 2 فونت در لوگوهایی که طراحی می کنم استفاده می کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
نظرات

کاندیدای خوب برای جراحی پروتز لب چه کسانی هستند؟
افرادی که علاقه بیشتری به پروتز لب دارند کسانی هستند که در گذشته از پروتز لب با فیلرهای تزریقی استفاده می کردند. به طور کلی، بهترین کاندیدها برای پروتز لب عبارتند از:

افرادی که از پرکننده های موقت لب که چهار تا شش ماه ماندگاری دارند و حدود دو تا سه ماهگی پرکننده های آنها به تدریج از بین می رود خسته شده اند.
از تزریق های حساس لب (یکی از دردناک ترین مناطق برای تزریق فیلر) رنج می برند.
افراد بالای 50 سال پیش از این کاندیدای محبوب پروتز لب بودند زیرا از هزینه و سال ها تزریق مکرر فیلر خسته شده بودند، اما اکنون با افزایش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و افزایش آگاهی از پروتز لب، اکثر مردم به دنبال این هستند. برای پروتز لب آنها بین 20 تا 40 سال سن دارند.
در حالی که در گذشته بزرگ کردن لب برای ایجاد لب های بزرگ رایج بود، امروزه پروتزها برای ایجاد قسمت کوچکی از لب که کاملا طبیعی به نظر می رسد مناسب تر هستند. ما آموخته‌ایم که مردم به دنبال راهی برای بزرگ کردن لب‌های خود نیستند، بلکه می‌خواهند حجم لب‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند، اما می‌خواهند این حجم لب‌ها طبیعی به نظر برسد.
از دیگر مزایای این روش این است که می توان فیلر لب را روی پروتز لب نیز تزریق کرد تا لب ها کمی حجیم تر شده و شکل دقیق تری به آن ها بدهد. تعداد کمی از افراد این کار را انجام می دهند زیرا تنها با پروتزهای طبیعی خود راضی هستند.
پروتز لب یا تزریق ژل؟

 

مزایا و معایب جراحی پروتز لب چیست؟
مزایای پروتز لب عبارتند از:

پروتز لب یک راه حل دائمی برای لب های پرتر است و دیگر نیازی به صرف هزینه و احساس ناراحتی ناشی از پرکننده لب ندارید.
قرار دادن پروتز یک روش کوچک 30 دقیقه ای (برای هر دو لب بالا و پایین) است که تحت بی حسی موضعی یا تزریق آرام بخش انجام می شود.
زخم های حاصل عملاً قابل تشخیص نیستند.
اگر مشکلی پیش بیاید، مانند نارضایتی از نتایج خود یا بخواهید به شکل طبیعی لب خود بازگردید، می توان آنها را اصلاح کرد، اگرچه کاشت سیلیکونی بسیار آسان تر از ایمپلنت های گورتکس رفع می شود.
اندازه و شکل پروتز لب بسته به سلیقه مشتریان (بزرگ یا کوچک) قابل تنظیم است.
اگر می خواهید حجم لب ها را بیشتر کنید، می توان فیلرها را در بالای ایمپلنت ها قرار داد.
از معایب پروتز لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییر پروتز لب معمولاً به اندازه روش های بزرگ کردن لب مانند لیپوساکشن یا پرکننده لب نیست. اگر به دنبال تفاوت چشمگیر یا تغییر شکل لب های خود هستید، ممکن است از این روش ناامید شوید.
پروتزهای لب مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیستند و FDA به سازندگان آنها هشدار داده است که استفاده از آنها بر روی لب می تواند عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. پروتزهای بزرگتر عوارض بیشتری ایجاد می کنند.
پروتز لب گران‌تر از تزریق لب مبتنی بر اسید هیالورونیک است (اگرچه نسبت به تزریق‌های مکرر طی سال‌ها مقرون به صرفه‌تر است).
اگر پروتز لب تکمیل نشود، افراد به دلیل حرکت و قرار گرفتن آن در دهان، مشکلات مزمن کمی خواهند داشت.
خطر کمی عفونت یا واکنش آلرژیک وجود دارد.
ممکن است برای اصلاح عدم تقارن به دلیل جابجایی پروتزها یا توده هایی که در طول زمان تشکیل می شوند، به روش دیگری نیاز باشد.

 

http://darichesalamat.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 7 فروردين 1401
نظرات

باتری هواوی با توان 11.46 وات به کاربر اجازه می دهد تا 15 ساعت مکالمه بدون وقفه داشته باشد و همچنین می تواند تا 25 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش دهد. باتری این گوشی هوشمند درون قاب فلزی آن تعبیه شده است. به طوری که کاربر به باتری دسترسی نداشته باشد.

تست های باتری روی این گوشی نتایج خوبی به ثبت رساندند. زمان پایداری گوشی با یک سیم کارت 79 ساعت و با دو سیم کارت 71 ساعت بود. این بدان معناست که شما می توانید تا سه روز به مدت یک ساعت در روز برای وبگردی، صحبت کردن یا تماشای فیلم روی این گوشی حساب کنید.

یکی از قسمت های موجود در تنظیمات این گوشی تنظیمات باتری است و شامل سه حالت مصرف انرژی می باشد که هر کدام محدودیت ها و قابلیت های خاص خود را دارند. همچنین در این تنظیمات می توانید نرم افزار گوشی را کنترل کنید و مشخص کنید چه نرم افزاری در حالت خواب گوشی فعال است. همچنین در این تنظیمات می توانید زمان پایداری گوشی را در هر حالتی تخمین بزنید.

بررسی هواوی آنر 8:

این گوشی علاوه بر داشتن نمایشگر مناسب برای بازی و امور روزمره، مجهز به دوربین هایی با کیفیت بالا، جدیدترین نسخه اندروید، پشتیبانی از دو سیم کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم است. به عنوان امنیت با حسگر اثر انگشت. مناسب برای کاربران. هواوی P9 Lite را به تراشه جدید و اختصاصی Silicon 650 مجهز کرده است تا آن را به یک گوشی رده بالا تبدیل کند. هواوی P9 Lite برای بازی های سنگین و البته برای کارهای روزانه مناسب به نظر می رسد. دو گیگابایت رم سرعت و ذهنیت خاصی به این گوشی بخشیده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم، بلوتوث و وای فای از دیگر ویژگی های سخت افزاری P9 Lite است. P9 Lite دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول اچ دی است که می تواند تراکم 424 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. این نمایشگر از پنل های LCD ساخته شده و از فناوری IPS بهره می برد.

نمایشگر این گوشی در کنار سخت افزار مناسب و امکان اتصال به نسل چهارم اینترنت، علاوه بر مطالعه و تماشای فیلم و تصاویر، می تواند پاسخ مناسبی برای انجام بازی و وبگردی باشد. برای دوربین اصلی و سلفی P9 Lite دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی انتخاب شده است. برخلاف P9، در پشت گوشی دو دوربین وجود ندارد و تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد. این دوربین به فلاش LED نیز مجهز است. برای دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت برای تضمین امنیت کاربران و اندروید مارشمالو نسخه 6.0 با پشتیبانی از زبان فارسی است. Huawei P9 Lite با سخت افزار مبتنی بر تراشه های سیلیکون 650 با دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 4G، درگاه ارتباطی microUSB v2.0، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 424 پیکسل در اینچ و دارای تمامی مشخصات معیارهای محبوب همراه با قیمت مناسب برای تبدیل شدن به گوشی شما.

رابط کاربری اختصاصی هوآوی که با نام "Emotion" شناخته می شود، تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. در عوض، هواوی سعی کرده است تا حد ممکن رابط کاربری را ساده کند. این سبکی و ذهنیت در کار با گوشی کاملا احساس می شود. البته ایموشن P9 Lite را تا حد امکان از اندروید پیش فرض دور نگه می دارد و دیگر هیچ نشانه ای از این سیستم عامل روی گوشی دیده نمی شود. Emotion، در نسخه های قبلی خود; شباهت های زیادی به رابط آیفون داشت. اما در نسخه فعلی این شباهت ها به حداقل رسیده و هوآوی برای هر قسمت از گرافیک، آیکون ها و ایده های منحصر به فرد خود استفاده کرده است.

با توجه به اینکه در سال های اخیر موبایل جزء جدانشدنی افراد است و تقریبا بیشتر روز خود را با تلفن همراه می گذرانند و وبگردی به پرمصرف ترین گوشی موبایل تبدیل شده است، باتری ها نقش بسیار مهمی در عملکرد گوشی شما دارند. می توان گفت بعد از ظاهر جذاب، مهم ترین نکته در هر تلفن همراه باتری آن است، زیرا تا زمانی که باتری گوشی شما به درستی کار نکند و یا به هر دلیلی شارژر کافی نداشته باشد، شما را خسته می کند. تلفن همراه شما پس لازم است به محض اینکه متوجه شدید از عملکرد باتری تلفن همراه خود راضی نیستید (باتری به درستی کار نمی کند، شارژ مورد نیاز را نگه نمی دارد یا از نظر ظاهری آسیب دیده است (به اصطلاح باد کرده) که حتی ممکن است باعث آسیب شود. سخت افزار گوشی و فکر می کنید عملکرد و کیفیت باتری را نسبت به قبل از دست داده اید، وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با باتری مناسب و باتری مناسب و البته اورجینال با گارانتی تعویض کنید. باتری
فروشگاه تخصصی سان موبایل ارائه دهنده انواع باتری با گارانتی طولانی مدت و باکیفیت مدل گوشی شما باطری اورجینال با گارانتی 6 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد تا شما

تعداد بازدید از این مطلب: 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود