آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 84
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 2430
بازدید سال : 14400
بازدید کلی : 207245






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 18 ارديبهشت 1401
نظرات

مسیرها و برنامه ها

با یک پرواز چارتر خصوصی، شما رئیس هستید. پرواز شما (پرواز مشهد تهران) در تاریخ ها و ساعت هایی که آن را چارتر کرده اید، حرکت می کند و فرود می آید. در مورد مسیر، شما همچنین نه تنها در شهرهای مقصدی که در آن پرواز می کنید و از آنها خارج می شوید و کدام فرودگاه ها، بلکه در مورد اینکه آیا توقفی در طول مسیر خواهید داشت یا نه (مانند اتصال یا توقف) می توانید نظر بدهید.

ترمینال هوایی خصوصی شما

از شلوغی و صف های طولانی بگذرید. حفظ حریم خصوصی و کارایی دو مورد از امتیازات کلیدی چارتر پرواز است. پروازهای چارتر از چیزی که به عنوان FBO یا اپراتور پایه ثابت شناخته می شود، حرکت می کنند. این ترمینال خصوصی جدا از گله های افرادی است که پروازهای تجاری دارند. بسیاری از FBOها امکانات بی شماری از خدمات دربان گرفته تا کافه ها و رستوران ها دارند.

امکانات در پرواز

سفرهای سنتی با هواپیما محدود به یک تجربه بسیار شیرین و بدون امکانات و سرگرمی در پرواز است. در مقابل، پروازهای چارتر اغلب بدون توقف هستند و همه زنگ ها و سوت ها را ارائه می دهند. از برنامه‌های غذایی سفارشی گرفته تا فیلم‌های حین پرواز، Wi-Fi، بازی‌ها و موارد دیگر. چه پرواز برای کار باشد و چه برای بازی، شرکت‌های چارتر جت خصوصی اطمینان حاصل می‌کنند که هر پرواز متناسب با نیازها و خواسته‌های مهمانانش است.

قیمت های رقابتی

بسیاری از افراد فکر می کنند که پرواز با یک جت خصوصی فقط برای افراد فوق العاده است. در حالی که این ممکن است در گذشته درست بوده باشد، امروزه، نرخ اجاره جت های خصوصی بسیار رقابتی است. جدای از قیمت، جت های خصوصی ارزش زیادی هم در تجربه و هم برای رسیدن سریع، مطمئن و ایمن به مقصد مورد نظر ارائه می دهند.

خدمات بهتر

پروازهای چارتر با خدماتی که برای رفع هر نیاز شما طراحی شده است و خدمات قبل و حین پرواز در اولویت هستند، تجربه شخصی تری را ارائه می دهند. هر کسی که با خدمات مشتری از خطوط هوایی بزرگ سروکار داشته باشد، داستانی ترسناک برای گفتن دارد. آیا خوب نیست که با تیمی پرواز کنید که واقعاً به تجربه شما اهمیت می دهد؟

بدون تاخیر و لغو کمتر

پروازهای چارتر به خوبی برنامه ریزی شده اند و برای کمال تلاش می کنند. شهرت آنها به ایمنی، قابلیت اطمینان و عملکرد متکی است. به این ترتیب، تأخیر عملاً وجود ندارد. علاوه بر این، پروازهای چارتر اغلب لغو کمتری دارند و بسیار انعطاف‌پذیر هستند و به آنها امکان می‌دهد تحت شرایط مختلف برخاسته و فرود آیند و همچنین به سرعت برنامه‌ها یا مسیرهای پرواز را تغییر می‌دهند تا آب و هوای بد را دور بزنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401
نظرات

در حالی که شاید به عنوان یکی از جدیدترین ژانرهای فیلم در نظر گرفته می شود، عناصر ترسناک مدت هاست که پایه و اساس سینمای کلاسیک بوده و به برخی از اولین - و وحشتناک ترین - روزهای فیلمسازی باز می گردد. مثال‌هایی مانند «شینین نو سوسی» (رستاخیز یک جسد) در سال 1898 و همچنین چندین تکرار ترسناک اولیه در سراسر جهان که تخیل تماشاچیانی را که تشنه سرگرمی‌های غم‌انگیز و ترسناک بودند، به ذهن متبادر کرد. با توجه به ادبیات کلاسیک ترسناک، فرنچایزهای معروف ترسناک (از نوع) مانند دراکولا و فرانکنشتاین برای چندین دهه در سینما وجود داشته اند. با این حال، در ظهور ژانرهای ترسناک جدیدتر شامل زامبی‌ها، اسلش‌ها، فیلم‌های یافت شده و عروسک‌های جن‌زده است که وحشت از دهه 1970 تا دوران مدرن واقعاً جایگاه خود را پیدا کرده است.

 

برخی از زیر ژانرهای اصلی عبارتند از:

 

ترسناک زامبی

وحشت عامیانه

وحشت بدن

فیلم ترسناک پیدا شد

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دانلود فیلم خارجی داشته باشید داشته باشید، به آرشیو کامل ما مراجعه کنید.

 

ژانر ترسناک

ژانر وحشت بر روی به تصویر کشیدن رویدادهای وحشتناک یا ترسناک به خاطر سرگرمی متمرکز است. یک فیلم هیجانی ممکن است احتمال وقوع یک رویداد وحشتناک را آزار دهد، در حالی که یک فیلم ترسناک در تمام طول فیلم نمایش داده می شود. بهترین فیلم‌های ترسناک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قلب را به حرکت درآورند و نگاهی اجمالی به ناشناخته‌ها به ما نشان دهند.

روح

یک فیلم ارواح از روح یا روح یک موجود مرده برای معرفی عناصر ترسناک استفاده می کند. این فیلم ها می توانند در هر دوره زمانی اتفاق بیفتند و فقط با استفاده از ارواح نیاز به ایجاد وحشت دارند.

ترسناک ها (1996)، دیگران (2001)

هیولا

یک فیلم هیولا از یک موجود تغییر شکل یافته یا ماوراء طبیعی یا مجموعه ای از موجودات برای معرفی عناصر ترسناک استفاده می کند. این فیلم‌ها همچنین می‌توانند در هر دوره زمانی یا محیطی اتفاق بیفتند و تنها نیاز واقعی آن‌ها این است که آنتاگونیست را بتوان به عنوان یک هیولا طبقه‌بندی کرد.

سابق. بابادوک (2014)، سر کدو تنبل (1988)

 

گرگینه

یک فیلم گرگ نما عناصر ترسناک را با استفاده از یک انسان یا مجموعه ای از انسان ها معرفی می کند که به موجوداتی شبیه گرگ تبدیل می شوند. گاهی اوقات این گرگینه ها توانایی تغییر شکل به دلخواه را دارند، اما در موارد دیگر، تغییر شکل آنها توسط ماه کامل دیکته می شود.

تنها شرط استفاده از گرگینه به عنوان آنتاگونیست است.

سابق. یک گرگینه آمریکایی در لندن (1981)، مرد گرگ (1941) تنها برخی از بهترین فیلم های گرگ نما هستند که تا کنون ساخته شده اند.

خون آشام

یک فیلم خون آشام با استفاده از موجودات مرده و جاودانه ای که خون می نوشند، عناصر ترسناک را معرفی می کند. آنها می توانند در هر زمان و مکانی تنظیم شوند و فقط باید از خون آشام ها به عنوان آنتاگونیست استفاده کنند. برخی از فیلم‌های خون‌آشام، خون‌آشام‌ها را به‌عنوان قهرمان داستان نشان می‌دهند، اما این اغلب برای ایجاد همدردی به‌جای وسیله‌ای برای ترس استفاده می‌شود.

سابق. Near Dark (1987) یکی از بهترین فیلم های خون آشام دهه 80 است در حالی که Nosferatu (1922) یکی از بهترین فیلم های خون آشام تمام دوران است.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 25 فروردين 1401
نظرات

من در این وبلاگ در مورد اینکه چه چیزی یک لوگوی خوب را ایجاد می کند، زیاد صحبت کرده ام، اما در مورد اینکه چه چیزی یک لوگوی بد را ایجاد می کند، تقریباً به آن عمق نپرداخته ام. پس از کمی طوفان فکری، توانستم 5 دلیل اصلی برای ایجاد یک لوگوی بد پیدا کنم و در این پست به بررسی آنها خواهم پرداخت.

1. بیش از حد تحت اللفظی
احتمالاً بزرگترین مثال من از چیزی که یک لوگوی بد را می سازد، تلاش برای به تصویر کشیدن واقعی چیزی به جای مفهوم سازی آن به روشی انتزاعی است.

لوگوها از این جهت منحصر به فرد هستند که مانند دیگر انواع طراحی نیستند که هدف آن انتقال پیام یا راهنمایی بیننده به سمت یک مسیر عملی باشد. لوگو فقط به معنای یک تصویر ساده، همه کاره و منحصر به فرد است که می تواند برای شناسایی یک برند استفاده شود. از نظر فنی نیازی به برقراری ارتباط نیست و به همین دلیل لوگوها زمانی که کمی رمز و راز بیشتر دارند بهتر عمل می کنند.

خیلی تحت اللفظی
مثال بالا را در نظر بگیرید. هر دو لوگوی تحویل هستند. طراحی بالا آماتور به نظر می رسد زیرا به معنای واقعی کلمه تحویل را به تصویر می کشد. طراحی پایین حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد، زیرا تحویل را به روشی انتزاعی با فلش در فضای منفی بین E و X نشان می‌دهد. بیشتر مردم حتی متوجه وجود آن نمی‌شوند! این یک لمس زیبا از رمز و راز اضافه می کند، و طراحی لوگو برای این نوع کاوش اجازه می دهد.

من متوجه شده‌ام که بسیاری از مشتریان من از اینکه می‌خواهند لوگوی آنها به معنای واقعی کلمه کاری را که انجام می‌دهند به تصویر بکشد، تماس گرفته‌اند. به تصویر کشیدن چیزی اشکالی ندارد، اما فریب خوردن از آن تقریباً همیشه منجر به طراحی لوگوی آماتوری می شود.

2. بیش از حد متکی به رنگ
مثال دیگری از آنچه که یک لوگوی بد را ایجاد می کند، ناتوانی در تبدیل لوگو به سیاه و سفید است.

بیش از حد متکی به رنگ

استفاده از رنگ‌ها و شیب‌ها در یک لوگو خوب است، اما لوگویی که به رنگ‌های خود متکی است، تطبیق پذیری لازم برای استفاده در همه روش‌هایی که معمولاً از یک لوگو استفاده می‌شود را ندارد.

یک لوگو باید به همان اندازه بدون رنگ کار کند که با رنگ کار می کند، به طوری که می توان آن را روی چوب حک کرد، به صورت علامت فولادی درآورد، روی پله و بنر تکراری علامت گذاری کرد، روی پیراهن گلدوزی کرد، سیاه و سفید چاپ کرد و غیره. .

3. در اندازه های کوچک قابل مشاهده نیست
همانطور که قبلا ذکر شد، یک لوگو به روش های مختلف استفاده می شود، بنابراین باید به گونه ای آماده شود که به اندازه کافی همه کاره باشد تا در هر زمینه ای کار کند. یکی از مثال‌های خوب این، مقیاس‌بندی است.

جزئیات بیش از حد

یک لوگو باید خوانا باشد حتی زمانی که در اندازه های کوچک مقیاس بندی شده باشد. هنگام طراحی لوگوی خود، سعی کنید تصور کنید که در برگه مرورگر چگونه به 16 در 16 پیکسل می رسد. اگر در آن اندازه قابل مشاهده نباشد، احتمالاً هنگام مشاهده در یک دستگاه تلفن همراه، روی کارت ویزیت یا به عنوان تصویر نمایه در رسانه های اجتماعی خیلی خوب کار نخواهد کرد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که جزئیات بسیار دقیق وجود داشته باشد.

4. بیش از حد مد روز
همانطور که در پستی که در مورد روندهای لوگو نوشتم صحبت کردم که باید از آن اجتناب کرد، گرایش های طراحی ممکن است امروز شیاردار به نظر برسند، اما احتمالاً بیش از 10 سال آینده شبیه یک کفال خواهند بود.

آرم قدیمی کلبه رادیویی

5. فونت های بسیار زیاد
مثال دیگری از آنچه که یک لوگوی بد را ایجاد می کند، استفاده از فونت های بسیار زیاد است.

فونت های خیلی زیاد

وقتی از تعداد زیادی فونت مختلف در یک لوگو استفاده می کنید، همه آنها برای جلب توجه می جنگند و با یکدیگر برخورد می کنند. در نهایت آشفته و آشفته به نظر می رسد. من به ندرت از بیش از 2 فونت در لوگوهایی که طراحی می کنم استفاده می کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401
نظرات

کاندیدای خوب برای جراحی پروتز لب چه کسانی هستند؟
افرادی که علاقه بیشتری به پروتز لب دارند کسانی هستند که در گذشته از پروتز لب با فیلرهای تزریقی استفاده می کردند. به طور کلی، بهترین کاندیدها برای پروتز لب عبارتند از:

افرادی که از پرکننده های موقت لب که چهار تا شش ماه ماندگاری دارند و حدود دو تا سه ماهگی پرکننده های آنها به تدریج از بین می رود خسته شده اند.
از تزریق های حساس لب (یکی از دردناک ترین مناطق برای تزریق فیلر) رنج می برند.
افراد بالای 50 سال پیش از این کاندیدای محبوب پروتز لب بودند زیرا از هزینه و سال ها تزریق مکرر فیلر خسته شده بودند، اما اکنون با افزایش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و افزایش آگاهی از پروتز لب، اکثر مردم به دنبال این هستند. برای پروتز لب آنها بین 20 تا 40 سال سن دارند.
در حالی که در گذشته بزرگ کردن لب برای ایجاد لب های بزرگ رایج بود، امروزه پروتزها برای ایجاد قسمت کوچکی از لب که کاملا طبیعی به نظر می رسد مناسب تر هستند. ما آموخته‌ایم که مردم به دنبال راهی برای بزرگ کردن لب‌های خود نیستند، بلکه می‌خواهند حجم لب‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند، اما می‌خواهند این حجم لب‌ها طبیعی به نظر برسد.
از دیگر مزایای این روش این است که می توان فیلر لب را روی پروتز لب نیز تزریق کرد تا لب ها کمی حجیم تر شده و شکل دقیق تری به آن ها بدهد. تعداد کمی از افراد این کار را انجام می دهند زیرا تنها با پروتزهای طبیعی خود راضی هستند.
پروتز لب یا تزریق ژل؟

 

مزایا و معایب جراحی پروتز لب چیست؟
مزایای پروتز لب عبارتند از:

پروتز لب یک راه حل دائمی برای لب های پرتر است و دیگر نیازی به صرف هزینه و احساس ناراحتی ناشی از پرکننده لب ندارید.
قرار دادن پروتز یک روش کوچک 30 دقیقه ای (برای هر دو لب بالا و پایین) است که تحت بی حسی موضعی یا تزریق آرام بخش انجام می شود.
زخم های حاصل عملاً قابل تشخیص نیستند.
اگر مشکلی پیش بیاید، مانند نارضایتی از نتایج خود یا بخواهید به شکل طبیعی لب خود بازگردید، می توان آنها را اصلاح کرد، اگرچه کاشت سیلیکونی بسیار آسان تر از ایمپلنت های گورتکس رفع می شود.
اندازه و شکل پروتز لب بسته به سلیقه مشتریان (بزرگ یا کوچک) قابل تنظیم است.
اگر می خواهید حجم لب ها را بیشتر کنید، می توان فیلرها را در بالای ایمپلنت ها قرار داد.
از معایب پروتز لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییر پروتز لب معمولاً به اندازه روش های بزرگ کردن لب مانند لیپوساکشن یا پرکننده لب نیست. اگر به دنبال تفاوت چشمگیر یا تغییر شکل لب های خود هستید، ممکن است از این روش ناامید شوید.
پروتزهای لب مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیستند و FDA به سازندگان آنها هشدار داده است که استفاده از آنها بر روی لب می تواند عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. پروتزهای بزرگتر عوارض بیشتری ایجاد می کنند.
پروتز لب گران‌تر از تزریق لب مبتنی بر اسید هیالورونیک است (اگرچه نسبت به تزریق‌های مکرر طی سال‌ها مقرون به صرفه‌تر است).
اگر پروتز لب تکمیل نشود، افراد به دلیل حرکت و قرار گرفتن آن در دهان، مشکلات مزمن کمی خواهند داشت.
خطر کمی عفونت یا واکنش آلرژیک وجود دارد.
ممکن است برای اصلاح عدم تقارن به دلیل جابجایی پروتزها یا توده هایی که در طول زمان تشکیل می شوند، به روش دیگری نیاز باشد.

 

http://darichesalamat.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 7 فروردين 1401
نظرات

باتری هواوی با توان 11.46 وات به کاربر اجازه می دهد تا 15 ساعت مکالمه بدون وقفه داشته باشد و همچنین می تواند تا 25 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش دهد. باتری این گوشی هوشمند درون قاب فلزی آن تعبیه شده است. به طوری که کاربر به باتری دسترسی نداشته باشد.

تست های باتری روی این گوشی نتایج خوبی به ثبت رساندند. زمان پایداری گوشی با یک سیم کارت 79 ساعت و با دو سیم کارت 71 ساعت بود. این بدان معناست که شما می توانید تا سه روز به مدت یک ساعت در روز برای وبگردی، صحبت کردن یا تماشای فیلم روی این گوشی حساب کنید.

یکی از قسمت های موجود در تنظیمات این گوشی تنظیمات باتری است و شامل سه حالت مصرف انرژی می باشد که هر کدام محدودیت ها و قابلیت های خاص خود را دارند. همچنین در این تنظیمات می توانید نرم افزار گوشی را کنترل کنید و مشخص کنید چه نرم افزاری در حالت خواب گوشی فعال است. همچنین در این تنظیمات می توانید زمان پایداری گوشی را در هر حالتی تخمین بزنید.

بررسی هواوی آنر 8:

این گوشی علاوه بر داشتن نمایشگر مناسب برای بازی و امور روزمره، مجهز به دوربین هایی با کیفیت بالا، جدیدترین نسخه اندروید، پشتیبانی از دو سیم کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم است. به عنوان امنیت با حسگر اثر انگشت. مناسب برای کاربران. هواوی P9 Lite را به تراشه جدید و اختصاصی Silicon 650 مجهز کرده است تا آن را به یک گوشی رده بالا تبدیل کند. هواوی P9 Lite برای بازی های سنگین و البته برای کارهای روزانه مناسب به نظر می رسد. دو گیگابایت رم سرعت و ذهنیت خاصی به این گوشی بخشیده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم، بلوتوث و وای فای از دیگر ویژگی های سخت افزاری P9 Lite است. P9 Lite دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول اچ دی است که می تواند تراکم 424 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. این نمایشگر از پنل های LCD ساخته شده و از فناوری IPS بهره می برد.

نمایشگر این گوشی در کنار سخت افزار مناسب و امکان اتصال به نسل چهارم اینترنت، علاوه بر مطالعه و تماشای فیلم و تصاویر، می تواند پاسخ مناسبی برای انجام بازی و وبگردی باشد. برای دوربین اصلی و سلفی P9 Lite دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی انتخاب شده است. برخلاف P9، در پشت گوشی دو دوربین وجود ندارد و تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد. این دوربین به فلاش LED نیز مجهز است. برای دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت برای تضمین امنیت کاربران و اندروید مارشمالو نسخه 6.0 با پشتیبانی از زبان فارسی است. Huawei P9 Lite با سخت افزار مبتنی بر تراشه های سیلیکون 650 با دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 4G، درگاه ارتباطی microUSB v2.0، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 424 پیکسل در اینچ و دارای تمامی مشخصات معیارهای محبوب همراه با قیمت مناسب برای تبدیل شدن به گوشی شما.

رابط کاربری اختصاصی هوآوی که با نام "Emotion" شناخته می شود، تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. در عوض، هواوی سعی کرده است تا حد ممکن رابط کاربری را ساده کند. این سبکی و ذهنیت در کار با گوشی کاملا احساس می شود. البته ایموشن P9 Lite را تا حد امکان از اندروید پیش فرض دور نگه می دارد و دیگر هیچ نشانه ای از این سیستم عامل روی گوشی دیده نمی شود. Emotion، در نسخه های قبلی خود; شباهت های زیادی به رابط آیفون داشت. اما در نسخه فعلی این شباهت ها به حداقل رسیده و هوآوی برای هر قسمت از گرافیک، آیکون ها و ایده های منحصر به فرد خود استفاده کرده است.

با توجه به اینکه در سال های اخیر موبایل جزء جدانشدنی افراد است و تقریبا بیشتر روز خود را با تلفن همراه می گذرانند و وبگردی به پرمصرف ترین گوشی موبایل تبدیل شده است، باتری ها نقش بسیار مهمی در عملکرد گوشی شما دارند. می توان گفت بعد از ظاهر جذاب، مهم ترین نکته در هر تلفن همراه باتری آن است، زیرا تا زمانی که باتری گوشی شما به درستی کار نکند و یا به هر دلیلی شارژر کافی نداشته باشد، شما را خسته می کند. تلفن همراه شما پس لازم است به محض اینکه متوجه شدید از عملکرد باتری تلفن همراه خود راضی نیستید (باتری به درستی کار نمی کند، شارژ مورد نیاز را نگه نمی دارد یا از نظر ظاهری آسیب دیده است (به اصطلاح باد کرده) که حتی ممکن است باعث آسیب شود. سخت افزار گوشی و فکر می کنید عملکرد و کیفیت باتری را نسبت به قبل از دست داده اید، وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با باتری مناسب و باتری مناسب و البته اورجینال با گارانتی تعویض کنید. باتری
فروشگاه تخصصی سان موبایل ارائه دهنده انواع باتری با گارانتی طولانی مدت و باکیفیت مدل گوشی شما باطری اورجینال با گارانتی 6 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد تا شما

تعداد بازدید از این مطلب: 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1400
نظرات

امروز تصمیم داریم در این مقاله در مورد سایت پوکر با چیپ رایگان برای شما مطالبی را ارائه نماییم. در ترفند های انجام این بازی پر طرفدار که ممکن است به صورت دو نفره یا چند نفره انجام شود که به نمونه دو نفره آن هدز آپ می گویند نکات خاص و ویژه ای وجود دارد . میز های این بازی پنج نفره یا نه نفر هستند. در هر کدام از این دسته ها تعداد پنج عدد کارت وجود دارد که توسط خود بازیکنان موجود در بازی انتخاب می شوند و این دسته ها است که مشخص می کند در بازی برنده خواهید شد یا بازنده . در این صورت پول خرج شده در مبادله یا خرید از بین می رود. سادگی بازی پوکر روسی هاله ای از قابلیت دسترسی و سود آوری را به آن می بخشد اما در واقعیت این گونه نیست. این سایت بیشتر بر روی بازیهای تفریحی متمرکز است و بازیهای نرمتری را نسبت به سایتهای بزرگتر پوکر ارائه میدهد. در بین این دست های موجود در قوانین پوکر اوهاما دست رویال فلاش از بیش ترین ارزش در بازی برخوردار است و در حقیقت کم تر پیش می آید که شما دست رویال فلاش را در بازی دارا باشید و بازنده بازی انتخاب شوید . به کار گیری این ترفند در حالی است که می تواند در بازی های شرط بندی شده بسیار به شما کمک کند . همان طور که در جریانید بازی پوکر یکی از محوبترین بازیهای کازینویی است و هدف ما هم در شهرپوکر این است که شما را با جدیدترین و به روزترین تکنیک های این بازی آشنا کنیم و قوانین این بازی را به شما آموزش دهیم. ما در واقع فرض را بر این می گیریم که شما آموزش موجود را پشت سر گذاشته اید و حالا وقت ان است که تجربه آن را در یک سایت معتبر پیاده سازی کنید. کاربرانی که به دلیل موقعیت شغلی دسترسی کمی به پلتفرم ویندوز دارند می توانند به راحتی با اپلیکیشن در موقعیت و شرایط های مختلف و خواص فعالیت داشته باشند ، یکی دیگر از مزایای بسیار مهم اپلیکیشن دسترسی راحت و سریع کاربران به سایت است. باید تعداد کلاهبرداری هایی را که بازیکن برای آن ها انجام می دهد اعلام کند در صورت تحقق قرار داد، برای هر رشوه مثبت ده امتیاز به بازیکن تعلق می گیرد و در صورت کمبود برای هر رشوه منفی ده امتیاز منفی تعلق می گیرد.

توجه داشته باشید که شما باید در بازی پوکر ترکیبی از مجموع ۵ کارت که در دست و روی فلاپ است دست خود را بسازید ، تا ترتیب رتبه بندی دست شما مشخص شود. این دست به این صورت می باشد که پنج کارت دارای یک رنگ و به ترتیب می باشد که از برگ آس به پایین شروع می شود. معنای این اصطلاح در اصل بازی این است که شما توجه بازیکنان مقابل خود را با نشان دادن برخی از کارت های بازی به صورت عمدی به خود جلب می کنید و با این کار به دنبال این هستید تا بازیکن حریف را با سبک بازی آشنا کنید . از این رو یکی از معیارهای شناخت سایت های شرط بندی معتبر است. کوین پوکر، برخلاف اکثر سایتهای پوکر با رمزارز ذکر شده در این صفحه، محصول خود و کل پیامهای تجاریش را بر روی فناوریهای بلاکچین و رمزارزها ساخته است. کارت های با ارزش از آس شروع می شود و به ترتیب به سمت پایین ارزششان کم می شود و هدف در این بازی کسب بیشترین امتیاز است. پس از بت اولیه و چک دادن همه ی بازیکنان حاضر، حال نوبت بازی دیلر می شود و برگ هایی را به زمین می زند که به ترتیب شامل برگ های فلاپ که متشکل از سه برگ می باشد، ترن که یک کارت می باشد و در آخر ریور که آن هم تک کارت می باشد. در این مقاله از سایت شرط برتر به این می پردازیم که پوکر چیست؟ در این مورد علاوه بر قواینین توصیه می کنیم که به پوزیشن ها در میز پوکر هم توجه داشته باشید که این کمک فوق العاده ای به شما می کند. این معیار کارآمد نیست زیرا برخی از سایت ها با انجام تبلیغات گسترده می توانند تعداد بازدید های خود را افزایش دهند. باید به این نکته توجه داشته باشید که بر روی سایت های شرط بندی اینترنتی توجه به دست انتخابی شما بسیار حساس تر می باشد چرا که در این گونه سایت ها با پول واقعی در ارتباط هستید و با باخت خود نیز به راحتی شرط بندی را خواهید باخت .

دست های مختلف موجود در بازی با نام های رویال فلاش و استریت فلاش و کاره و فول هاس و فلاش و دریف و تری آو اکایند و دو جفت و بش شناخته می شوند . در حقیقت از سال های گذشته از ابتدا به وجود آمدن بازی پوکر تا به امروز این بازی در بین افراد مختلف در سراسر جهان محبوبیت بسیاری در بین مردم هر کشور و منطقه ای به دست آورده است . بعد از شرط بندی دوم کارت چهارم یعنی ترن رو می شود که دور بعدی شرط بندی را شروع می کند و دور آخر شرط بندی هم زمانی است که کارت پنجم یعنی ریور رو می شود. البته مسائل دیگری نیز مطرح می باشند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. می توان گفت بررسی الگوریتم بازی مهم ترین امر در این مورد می باشد. تمامی کاربران در تلاش هستند که دانلود اپلیکیشن پوکر بار را از روش معتبری انجام بدهند، در واقع این روش ها به فرد کمک می کند که نسخه اصلی آن را در اختیار داشته باشند و اکنون به بررسی این روش ها می پردازیم. دو بازیکنی که در سمت چپ دیلر هستند باید شرط اجباری را در پات بگذارند که به این شرط ها بلایند گفته می شود چون بازیکن قبل از این که کارت هایش را ببیند شرط را میگذارد. اصطلاح چک پات اهمیت زیادی دارد و هر بازیکن باید حداقل یک بار در بازی از آن استفاده کند. در جدول قوانین پوکر می توانیم قوانین پوکر استریت را ببینیم که بسیار برای کاربران اهمیت دارد. این دو استریت عبارت اند از: ویل که به استریتی گفته می شود که دارای آس تا پنج می شود و برادوی به استریتی گفته می شود که از ده تا آس کشیده شود و در واقع قوی ترین استریت است.

حالا که با روشهای تقلب در بازی پوکر آشنا شدید، لازم است بدانید که در یک سایت پوکر با درگاه بانکی، راههای کلاهبرداری مختلفی وجود دارد. هر دست از پوکر حالات مختلفی از قوانین پوکر را به خود اختصاص می دهد و به همین صورت است که برنده در بازی مشخص می شود. که در مقایسه با پوکر انلاین مقدار خیلی کمی است. معمولا بازیکنان بعد از دریافت 2 کارت اول خود (Pre-Flop) تصمیم می گیرند که مقدار شرط پایه را روی میز بگزارند و به بازی ادامه دهند و یا این کار را نکنند و انصراف دهند. یک بازی وجود دارد اما ترکیب فروشنده کمتر است یا برابر با آن و بازیکن است. سبک اوماها یکی از پرطرفدار ترین سبک ها در بازی پوکر می باشد که قوانین پوکر اوماها با سبک هولدم تفاوت زیادی ندارد و تنها فرقش تعداد کارت های اولیه و تغییر دست ها است. در این بخش کاربران می توانند تمام مسابقات ورزشی روز اعم از فوتبال و … این روز ها سایت های شرط بندی بسیاری وجود دارند که توانسته اند قوانین پوکر را به بهترین نحو ممکن ارائه بدهند. شما دقیقا در همان لحظه ای که می خواهید پول خود را برداشت کنید فرقی نمی کند در چه ساعتی از شبانه روز و یا در چه روزی از هفته باشد ، سایت شرط بندی Taktik bet این امکان را دارد که شما به راحتی بتوانید در هر زمانی که اراده کنید ،پول خود را برداشت کنید. سایت های که دارای مجوز هستند تمامی وجه های واریزی و جوایز هر گونه فعالیت کاربران خود را در سایت تضمین می کنند و به هیچ عنوان هیچ کلاهبرداری یا تقلبی از سوی سایت برای کاربران انجام نمی گیرد. هر کاربری که خودش را یک بازیکن حرفه ای در پوکر می داند باید سایت های تخصصی پوکر را انتخاب کنید به دلیل این که در این سایت های تخصصی مبالغ بالایی شرط بندی می شود و فردی که حرفه ای است و دنبال درآمد بالا می باشد، با بازی در این سایت ها می تواند به سود های میلیونی دست یابد.

تعداد بازدید از این مطلب: 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : چهار شنبه 11 اسفند 1400
نظرات

مبلمان کلاسیک انتخابی برای همیشه
اصالت و البته سادگی دو ویژگی است که با شنیدن سبک مبلمان کلاسیک به ذهن متبادر می شود. مبلمان کلاسیک که اغلب از چوب طبیعی ساخته می شود یکی از پرطرفدارترین ها در این زمینه بوده و مورد استقبال گرم کاربران قرار گرفته است. این نوع مبل یک انتخاب درجه یک و چشم نواز برای میزبانی خواهد بود و شما می توانید بدون توجه به هر سبک دکوراسیونی از آن در تالار پذیرایی خود استفاده کنید و ظاهری مجلل و خاص ایجاد کنید. این مبلمان بسیار اصیل و شیک هستند و همین موضوع باعث شده تا شباهت زیادی به یک اثر هنری داشته باشند.

چیدمان مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟
مانند هر شی دیگری، مبلمان کلاسیک دارای یک سری ویژگی ها و ویژگی هایی است که باعث شناخته شدن آنها می شود. شاید بتوان این ویژگی ها را دلیل تفاوت آن ها با سایر مدل های موجود در بازار دانست. اما این ویژگی ها چیست؟ برای آشنایی با آنها ما را دنبال کنید.

کیفیت بالا

ورود مبلمان کلاسیک به خانه های ایرانی کاملا تصادفی نبوده است. در ساخت این مبلمان از مواد بسیار مرغوب و البته طبیعی استفاده شده است. از چوب های به کار رفته در آن می توان به چوب گردو، صنوبر و راش اشاره کرد. وجود چنین چوب هایی در بدنه مبل باعث می شود که از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد. جدای از آن از اسفنج ها و فوم های بسیار بادوام و باکیفیت برای پشتی و نشیمنگاه آن ها استفاده می شود که علاوه بر راحتی، طول عمر بالایی نیز دارند. توجه داشته باشید که فوم استفاده شده در این مبل در دو نوع سرد و گرم بوده و نمونه گرم آن از کیفیت پایینی برخوردار است. برای دانستن تفاوت آنها کافی است در صورت سرد بودن مبل و در صورت گرم بودن گرم بودن مبل به حالت اولیه، به سطح مبل فشار وارد کنید.

انواع مبلمان کلاسیک

استفاده از منبت کاری در مبلمان کلاسیک
مبلمان کلاسیک از استیل و مبل راحتی ساخته شده است که با یکدیگر ترکیب شده اند. در یک نگاه می توانید ویژگی های هر دو نوع مبل را مشاهده کنید. در بدنه مبلمان کلاسیک از هنر منبت کاری استفاده شده است که بسیار زیبا و البته متقارن است. این نقش ها توسط دستان هنرمند طراحان ایرانی اجرا می شود و زیبایی آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. تودوزی آن ها علاوه بر مبلمان اغلب دارای پایه هایی با طرح های منبت کاری شده است و ظاهری بسیار مجلل به خانه و میزبان شما می بخشد.

رنگ طلایی

مبلمان کلاسیک از گذشته تا به امروز به دلیل تناژ رنگ های طلایی و قهوه ای برگرفته از رنگ چوب اصلی شناخته شده است. معمولا در ساخت مبلمان کلاسیک سعی می کنیم رنگ طبیعی چوب را حفظ کنیم. اما برای ایجاد تنوع و البته سفارشی سازی آن، تمامی سطوح با استفاده از رنگ مرغوب با پوششی رنگ آمیزی شده و ظاهری یکدست به خود می گیرد. این کار عیوب در منبت کاری یا برش چوب را نیز پوشش می دهد.

پارچه های اصلی و بادوام مورد استفاده در مبلمان
روکش مبلمان کلاسیک از پارچه ساخته شده است. چرم در تولید مبلمان کلاسیک جایی ندارد. پارچه های استفاده شده از بهترین کیفیت برخوردار هستند. طول عمر بالایی دارد و رنگ و طرح آن بسیار زیبا و جذاب است. این پارچه ها نیز انواع مختلفی دارند و علاوه بر نمونه های ایرانی از کشورهای دیگر نیز وارد می شوند. نمونه های دیگر پارچه های چینی و ترکی هستند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. نمونه های ترکی و چینی به دلیل وارداتی بودن قیمت بالایی دارند. نوع ایرانی آنها نیز به دلیل ماندگاری بسیار مناسب است و قیمت ارزان تری دارد. همچنین می توانید رنگ و طرح پارچه مبل های انتخابی خود را متناسب با سلیقه و تم داخلی منزل خود تغییر دهید.

مبلمان کلاسیک

چند نفر باید مبلمان کلاسیک بخرند؟
مبلمان کلاسیک در مجموعه های 7 نفره، 9 نفره و همچنین 12 نفره تولید می شود. تعداد آنها به تعداد اعضای خانواده و همچنین اندازه اتاق نشیمن شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که هر چه این عدد بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است. علاوه بر مبل ها، برای افزایش تعداد آنها می توانید صندلی ها را به تعداد میزبان نیز سفارش داده و استفاده کنید. تعداد میزها نیز متناسب با تعداد مبل ها است و در صورت تمایل می توانید تعداد بیشتری از آنها را سفارش دهید. البته در کنار این مبل ها می توانید ست ناهارخوری آن ها را نیز خریداری کنید و در کنار هم دکوراسیونی بی نظیر در منزل خود ایجاد کنید و از استفاده از آن ها نهایت لذت را ببرید.

چیدمان مبلمان کلاسیک
یکی از دغدغه های اصلی بعد از خرید که دغدغه خانم هاست نحوه چیدمان این مبلمان است. می توانید آنها را به صورت گروهی و رو در رو قرار دهید تا بتوانید هنگام استفاده از آن همه صندلی ها را کنترل کنید. میزهای جلو نیز باید کاملاً در دسترس باشند. از چیدن مبل های کلاسیک تا دو خانه یا پراکنده خودداری کنید. زیبایی این ست ها در کنار هم بودن آنهاست.

زیبایی و جلوه بیشتر طراحی مبل کلاسیک
اولین نکته برای طراحی مبلمان کلاسیک استفاده از کوسن های رسمی و به اصطلاح سلطنتی است که به دو شکل دایره ای و مربعی موجود می باشد. بهتر است با پارچه مبلی از نظر رنگ خوانا باشد.

 

Www.royal-furniture.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : شنبه 13 آذر 1400
نظرات

ترفند اول : کشیدن خط چشم دنباله دار با براش سر کج

ابتدا برس کج را کمی مرطوب کرده و داخل ظرف خط چشم قرار دهید تا با مواد خط چشم آغشته شود. برس را در زاویه ای نسبت به شقیقه ها در گوشه بیرونی چشم قرار دهید و یک خط باریک و طولانی بکشید.
حالا برس را روی خطی که کشیده اید قرار دهید و آن را به سمت مرکز چشم حرکت دهید تا در بالای خط چشم منحنی ایجاد شود.
این منحنی را به مرکز چشم نزدیک کنید و سپس خط چشم را با خط پلک به صورت مماس به گوشه داخلی چشم ادامه دهید.
حالا فضای ایجاد شده بین این خطوط را با برس و مایع خط چشم پر کنید تا خط چشم زیبا و خالی داشته باشید.

ترفند دوم : کشیدن خط چشم با خط چشم ماژیکی

خط چشم ماژیکی را روی لبه خارجی چشم قرار دهید و به سمت انتهای ابرو بکشید. طول این خط بستگی به اندازه ای دارد که برای خط چشم دنباله دار در نظر گرفته اید.
حالا خط چشم را در جایی که خط اول به پایان می رسد قرار دهید و یک منحنی کوتاه را در بالای پلک بکشید. این منحنی باید کمی بالاتر از مرکز پلک بالای خط مژه باشد و سپس مماس با خط مژه طبیعی باشد. برای زیبایی بیشتر می توانید این خط را تا گوشه داخلی چشم ادامه دهید.
در این مرحله باید فضای خالی بین خط چشم و پلک را به طور کامل با مایع خط چشم پر کنید تا کاملاً یکنواخت و یکنواخت شود.
در آخرین مرحله ، خط چشم را بررسی کرده و قسمتهایی را که صاف نیستند کاملاً صاف و یکدست کنید.

ترفند سوم : آموزش خط چشم با مداد

ابتدا به اندازه ۲ سانتی متر از چسب نواری رو برش بزنید و با زاویه مناسب در امتداد لبه بیرونی چشم بچسبانید .
حالا با مداد چشم ، خط چشم رو در امتداد این چسب روی پلک بکشید و به سمت قسمت داخلی چشم ادامه بدید.
در نهایت ، چسب نواری رو به آرومی از روی پوست جدا کنید و از خط چشم دقیق و زیبایی که کشیدید لذت ببرید .

ترفند چهارم: آموزش کشیدن خط چشم با قاشق

ابتدا دسته قاشق را در زاویه ای نزدیک گوشه بیرونی چشم نگه دارید.
سپس با استفاده از خط چشم ، یک خط باریک و زاویه دار در امتداد دسته قاشق در گوشه بیرونی چشم بکشید.
حالا قسمت گرد قاشق را روی پلک و در امتداد خطی که کشیده اید قرار دهید و خط چشم را در جهت انحنای قاشق بکشید.
قاشق را از پلک بردارید و جاهای خالی را بین خطوط کشیده شده پر کنید و برای زیباتر و کاملتر شدن خط چشم ، یک خط باریک مماس بر خط مژه روی پلک بکشید.

ترفند پنجم : آموزش کشیدن خط چشم با الگو مقوایی

الگو یا قالب خط چشم را با دقت روی مقوا ضخیم بکشید و با دقت برش دهید.
این الگو را روی پلک بسته قرار دهید و الگو را با خط چشم یا خط چشم با دقت پر کنید.
قالب خط چشم را از پلک جدا کرده و خط چشم را پر رنگ و صاف کنید.

ترفند ششم : آموزش کشیدن خط چشم با کارت ویزیت

لبه صاف کارت ویزیت را در گوشه بیرونی چشم نگه دارید و کمی به سمت شقیقه کج کنید.
با خط چشم ، خطی را در امتداد لبه کارت در گوشه بیرونی بکشید.
این خط را تا گوشه داخلی چشم ادامه دهید تا خط چشم دنباله دار صاف و ظریفی داشته باشید.

https://skinbazar.com/product-category/products/makeup/eye-makeup/eyeliner/

تعداد بازدید از این مطلب: 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1399
نظرات

تهران کلایمر یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه اجاره کلایمر در تهران و کرج می باشد که طی این سال ها چندین جایزه و لوح تقدیر دریافت کرده است.

تهران کلایمر در تمام نقاط تهران و کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد که برای اجاره کلایمر در کرج می توانید با ما همراه باشید.

شرکت تهران کلایمر با بیش از 10 سال سابقه کاری و با انجام بیش از 1000 پروژه موفق در تهران بهترین خدمات موجود را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

ما به شما اطمینان می دهیم که با اجاره ، خرید و فروش دستگاه کلایمر دستگاه صحیحی را برای پروژه شما ارائه دهیم. ما می خواهیم یک همکاری موفق و مشترک ایجاد کنیم که در آن بتوانیم خدمات برتر ارائه دهیم.

تجربه ما همچنان جوایز و شناخت بسیاری در استفاده از ایمن و تامین دسترسی عمودی کسب کرده است. ما به سوابق خود افتخار و تلاش می کنیم که صنعت خود را به کل بهبود بخشیم و اطمینان حاصل کنیم که پروژه های خود را به بهترین شکل و بدون خطر انجام دهیم.

شرکت تهران کلایمر یک شرکت مستقل به دنبال راه حل هایی در سراسر تهران به دنبال بهترین معاملات موجود هستیم که با تهیه کننده خانه و مهندسی ایمنی می توانیم پروژه شما را با کارآمدترین و اقتصادی ترین طرح چیدمان کنیم و راه حل هایی را برای آن مناطق پیدا کنیم.

کلایمر در مقابل داربست:

برای تعیین اینکه آیا برای پروژه خود به کلایمر نیاز دارید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کلایمر را می توان به چندین دکل ثابت کرد ، ارتفاعات و بارهای بیشتری را فراهم می کند
  • برای ارتفاعات پایین ، کوهنوردان دکل به راحتی متحرک هستند ، و باعث انتقال سریع به محل های کار جدید می شوند
  • محموله ها بسته به سیستم بین 3000 تا 10000 پوند در هر دکل متغیر است
  • قطعات کلایمر  کمتر از داربست های معمولی هستند که این امر سرعت نصب و جابجایی را تسریع می کند
  • کلایمر می توانند شما را به ارتفاع دقیق موردنیاز خود برسانند و کار با مواد را بسیار ایمن تر و راحت تر کنند.
  • مزایای ارائه شده توسط کلایمر به شما امکان می دهد حمل و نقل عمودی را با خطرات کمتری و کارایی بیشتر از داربست انجام دهید ، همه با قابلیت کارایی حاصل از یک سیستم جمع شدن سریع.

کلایمر مزایای بسیاری را به همراه دارند ، اما در بعضی موارد ، ممکن است شما به چیزی محصور یا دائمی تر احتیاج داشته باشید ، در این صورت ممکن است آسانسور صنعتی یا سیستم بالابر لازم باشد.

کلایمر های تهران کلایمر با کیفیت طراحی شده اند.
ما  حمل و نقل عمودی را در کنار خدمات طراحی و نصب داربست سفارشی ارائه می دهیم. دکل کوهنوردانی که ارائه می دهیم می توانند فقط با ارتفاعات چند طبقه تا بلندهای کاملاً بزرگ و همچنین هر چیز در این بین سازگار شوند.

بگذارید به شما کمک کنیم امن ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای نیازهای حمل و نقل عمودی پیدا کنید.

برای تماس با ما و اجاره، خرید و فروش انواع کلایمر با ما در تماس باشد. یا به سایت اجاره کلایمر در تهران مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399
نظرات

ممکن است در فضای مجازی با کلمه چت روم یا چت روم فارسی احساس چت  برخورد کرده باشید. در این مطلب قصد داریم در مورد چت روم و نحوه اجرای آن یا چگونگی محیط آن صحبت کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

 

چت در معنای لغوی به نام گفتگو می باشد و روم نیز به معنای اتاق می باشد. در نتیجه چت روم به معدال فارسی یعنی اتاق گفتگوست. حالا که با معنای چت روم آشنا شدید ممکن است به کلمه “چت کردن” نیز برخورد کنید که همان معنای گفتگو را می دهد.

 

در حال حاضر بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط به دنیای مجازی روی می آورند که معمولا به این ارتباط ها چت می گویند؛بسیاری از افراد تمایل به برقراری چت دارند. زیرا جوانان می دانند که با وصل شدن به اینترنت می توانند با دنیای جهانی ارتباط برقرار کنند. در این ارتباط مرزها دیگر معنا ندارد و راحت تر از قبل می توانند صحبت کنند..

 

تعداد بازدید از این مطلب: 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود